عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



چه سبک آهنگی را بیشتر می پسندید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 408
بازدید کل : 124982
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


کد متحرک کردن عنوان وب



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

امین حیایی

او متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است.

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود.

او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت.

بازیهای متفاوت او در سال ۱۳۸۲: «عروس خوش‌قدم» و «دختر ایرونی» و در سال ۱۳۸۳ با فیلمهای «کما» و «مهمان مامان» نام او را به عنوان یک بازیگر توانا سر زبانها انداخت تا جایی که به عنوان یکی از دو بازیگر برگزیده سال برای بازی در فیلم «دختر ایرونی» از جشن سالیانه ماهنامه دنیای تصویر تندیس حافظ دریافت کرد.

او تا به حال در ۳ فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده و مزاحم از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است.

وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب شد.

حیایی قرار بود در سال ۲۰۰۹ در فیلم My leader در کمپانی برادران وارنر بازی کند. او جز بازیگری در فیلم بوی بهشت و سرود تولد چند ترانه هم خوانده‌است.



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی امین حیایی , امین حیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

حمید فرخ نژاد

متولد ۱۳۴۸ در آبادان.

فارغ التحصيل كارگرداني تئاتر از دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران.

 

كارگردان تعدادي فيلم كوتاه و تئاتر دانشجويي. نخستين كارش به عنوان كارگردان تئاتر، نمايش پنجره اي بر بادها نوشته دكتر ناظرزاده كرماني و پايان نامه اش نيز نمايش آن كه گفت آري، آن كه گفت نه بود. كار در سينما را به عنوان دستيار كارگردان و بازيگر نقش كوتاه در فيلم در كوچه هاي عشق آغاز كرد. براي بازي در دومين فيلمش عروس آتش سيمرغ بلورين بهترين بازيگر را در هجدهيمن جشنواره فيلم فجر دريافت كرد. او همچنين اولين فيلم سينمايي خود را با نام سفر سرخ كارگرداني كرده است. آخرين بازي او در فيلم زير آواز باران به كارگرداني



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

حسین یاری

 

تاريخ تولد: ۱۳۴۶

بازيگري را از تئاتر و در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد.

او در واحد دوبلاژ صدا و سيما به عنوان گوينده هم فعاليت کرده است.

با فيلمهاي دفاع مقدس شناخته شد که در اين ژانر موفق بود و براي بازي در فيلم "آخرين مرحله" جايزه سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمين جشنواره فيلم فجر دريافت کرد.

او بازي در نقشهاي ديگر را هم با فيلمهاي "سرعت" و "دنياي وارونه" تجربه کرد که براي او تجربه گرانقدري بود. بازي او در "بلوغ" تحسين منتقدان را برانگيخت و ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش اول مرد را براي بازي در اين فيلم از هجدهمين جشنواره فيلم فجر بدست آورد.

اما شايد تنها شانس او بازي در فيلم / مجموعه "شب دهم" بود که توانست با بازي بسيار زيبايش در نقش حيدر در ميان عموم محبوبيت بسيار زيادي کسب کند. شايد اگر فيلم سينمايي "شب دهم" به بخش مسابقه جشنواره بيستم فجر راه پيدا مي کرد خيليها براي بازي او ، کتايون رياحي و ثريا قاسمي حسابي جدا باز مي کردند.

او در سال ۱۳۸۳ فيلم "معادله" را بر پرده سينماها داشت.



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: حسین یاری , بیوگرافی حسین یاری ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

مهراوه شریفی نیا

آزیتا حاجیان یکی از برترین بازیگران سینما و تئاتر ایران مادر مهراوه و پدر او محمدرضا شریفی نیا یکی از بازیگران و بازیگردانان بنام ایران است.

مهراوه شریفی نیا از سن ۸ سالگی یعنی از سال ۱۳۶۸ بازی را شروع کرد.در کودکی در دو فیلم بازی کرد. در مجموعه امام علی (ع) و در فیلم زیبای دزد عروسکها به کارگردانی محمدرضا هنرمند.این شروع فعالیتهای هنری مهراوه بود….بعد از فیلم دزد عروسکها در فیلم “دایان باخ” فرهاد پوراعظم در سال ۱۳۷۱ به ایفای نقش پرداخت و تا ۷سال در هیچ فیلمی حضور پیدا نکرد….در فیلم :”زیر پوست شهر” رخشان بنی اعتماد نقش دوست باران کوثری را بازی کرد…همان دختر عاصی که به خاطر آزار برادرش از خانه فرار کرد و ….شاید این اولین حضور جدی مهراوه به عنوان بازیگر حرفه ای به شمار رود…بعد از این فیلم مهراوه در دو فیلم سینمایی دیگر به نامهای دختری به نام تندر(۱۳۷۹-حمیدرضا آشتیانی پور) و به من نگاه کن(۱۳۸۱-شهرام اسدی) بازی کرد…اما بدون شک اوج بازی مهراوه در سریال زیبای ساعت شنی است.بازی کاملا احساسی و به دور از کلیشه هایی که در بیشتر مواقع در سریالها و فیلمهای سینمایی شاهد آن هستیم…مهراوه به جز کارهای سینمایی در سریالهای و مجموعه های بسیار ی هم بازی کرده.مهمترین آنها سریال به یاد ماندنی امام علی(ع) (۷۴/۱۳۷۰) هست. در مجموعه امام علی (ع) هم در نقش کودکی های قطام ظاهر شد. دیگر سریالهایی که مهراوه در آنها به ایفای نقش پرداخته :این قافله عمر(۱۳۷۱)،شبحی در تاریکی(۱۳۷۵) و قصه های رودخانه سیاه(مجموعه،۱۳۷۸)از این به بعد باید منتظر روزهای اوج مهراوه باشیم.بازی بدون نقص و زیبای او در سریال جنجالی ساعت



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی مهراوه شریفی نیا , مهراوه شریفی نیا ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

الناز شاکردوست

الناز شاكردوست در سال ۱۳۶۳ در یكی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشكده هنرو معماری دانشگاه تهران است.

مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشكده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران

با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.

شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است كه حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته كیومرث پوراحمد وقتی دنبال یك بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته كه الناز رو دیده و از بازی وی كه در ان موقع در تئاتر بازی می كرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف كه از او دیدیم او را یك بازیگر باهوش و با استعداد معرفی كرده است. بازی های متفاوت نظیر یك دختر پولدار در عروس فراری ... یك دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یك دختر نسل سومی در چه كسی امیر را كشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیكی كریمی . مهناز افشار و...)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یك دختر پایین خیابونی كه عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی كن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یك امار فوق العاده برای یك بازیگر است..منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف كرده اند.

حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف كرده اند.



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: الناز شاکردوست , بیوگرافی بازیگران ایرانی , بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی الناز شاکردوست ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

دانلود البوم جدید محسن یگانه به نام حباب ، بلاخره پس از مدت ها انتظار این آلبوم جنجالی محسن یگانه انتشار یافت ، دانلود البوم جدید محسن یگانه به نام حباب….

 

Mohsen%20Yeganeh%20 %20Hobab دانلود البوم جدید محسن یگانه به نام حباب

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آلبوم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: محسن یگانه , دانلود آلبوم جدید محسن یگانه , دانلود آلبوم حباب , آلبوم حباب ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

NG – Supercars: Ford Mustang Shelby GT500 2013 (2011) HDTV 720p MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود در دو نسخه ی HDTV 480p & 720p

 

Mustang Shelby GT500 دانلود مستند Supercars: Ford Mustang Shelby GT500 2013

نام مستند : Supercars: Ford Mustang Shelby GT500 2013

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۴۰۰ و ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720/480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند نگاهی به خط تولید خودرو فورد موستانگ شلبی دارد و شما را با نحوه ساخت و تولید این خودرو آشنا خواهد کرد. همانطور که می دانید شرکت خودروسازی فورد به تولید خودروهای قدرتمند، سریع و پرمصرف در جهان مشهور است. نسل جدید فورد موستانگ، با قدرتی معادل ۶۶۲ اسب بخار و حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت کاملا غیرقابل توصیف است…



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان مستند Ford Mustang Shelby GT500 , دانلود مستقیم Ford Mustang Shelby GT500 , دانلود مستند Ford Mustang Shelby GT500 , دانلود مستند GT500 , دانلود مستند فورد GT500 , دانلود مستند ماشین , دانلود مستند ماشین فورد , دانلود مستند ماشین های اسپورت , دانلود مستند کارخانه GT500 , دانلود نسخه کم حجم Ford Mustang Shelby GT500 , مستند فورد ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Medal of Honor Warfighter XBOX360-iMARS

 

Medal of Honor Warfighte X360 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی برایXBOX , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Medal of Honor Warfighter , دانلود بازی Medal of Honor Warfighter با لینک مستقیم , دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای Xbox , دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای ایکس باکس , دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای ایکس باکس 360 , دانلود بازی شوتر برای xbox360 , دانلود بازی مدال افتخار 2012 , دانلود بازی مدال افتخار 4 , دانلود مستقیم بازی Medal of Honor Warfighter , دانلود نسخه RF بازی Medal of Honor Warfighter , دانلود نسخه XBOX360 بازی Medal of Honor Warfighter , دانلود نسخه ایکس باکس 360 بازی Medal of Honor Warfighter , دانلود نسخه ریجن فری بازی Medal of Honor Warfighter ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

بازی Forza Horizon قطعاً یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ خواهد بود. بعد از چند عنوان از این سری که برای حرفه ای ها راهی بازار شد و شبیه سازی فوق العاده ای از بازی های رانندگی را به نمایش گذاشت، در Horizon با سبک دیگری مواجه می شوید. Froza Horizon از آن Spin-offهای بسیار دوست داشتنی است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. در بازی هزاران مایل مسیر طراحی شده تا بتوانید در آن ها رانندگی کنید و برای اولین بار در این سری از بازی ها هدف، تنها رانندگی و مسابقه دادن نیست. در این بازی قسمت های خارج از جاده هم وجود دارند که به همین دلیل موتور فیزیک بازی نیز بازسازی شده تا بتواند در این شرایط هم از خودش نمایش خوبی داشته باشد.بازی دارای یک هوش مصنوعی داینامیک است که می تواند در هر کجا که هستید یک نوع مسابقه را پیش روی شما بگذارد. مسابقه هایی مانند Speed Challenge که در آن هر کسی که سرعت بیشتری داشته باشد، برنده می شود. بازی Forza Horizon شباهت زیادی به Forza Motorsport 4 دارد و استودیوی Playground هم نقطه به نقطه بازی را به صورتی ساخته که ما با یک بازی اکشن مسابقه ای روبرو باشیم. شما می توانید ماشین خود را انتخاب کنید و در هر کجا که خواستید با آن رانندگی کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Forza Horizon RF XBOX360-X360CLUB

 

Forza Horizon دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی برایXBOX , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از رپیدشیر Forza Horizon , دانلود بازی Forza Horizon , دانلود بازی Forza Horizon برای xbox , دانلود بازی Forza Horizon برای اکس باکس 360 , دانلود بازی Forza Horizon برای ایکس باکس 360 , دانلود بازی ایکس باکس 360 Forza Horizon , دانلود بازی فورزا 2012 , دانلود رایگان بازی Forza Horizon , دانلود مستقیم بازی Forza Horizon , دانلود نسخه RF بازی Forza Horizon , دانلود نسخه ایکس باکس بازی Forza Horizon , دانلود نسخه ریجن فری Forza Horizon , دانلود نسخه فول بازی Forza Horizon , دانلود نسخه کامل بازی Forza Horizon ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی برایPC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , بازی آنلاین بازي راندن تريلي , بازي شبيه سازي كاميون , بازي مسابقه كاميون , بازي هاي شبيه ساز , تصاویر بازی Euro Truck Simulator 2 , دانلود بازي شبيه ساز رانندگي , دانلود بازي شبيه ساز كاميون , دانلود بازي كاميون براي pc , دانلود بازي كاميون سواري , دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 , دانلود مستقیم بازی Euro Truck Simulator 2 , دانلود نسخه کرک شده بازی Euro Truck Simulator 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع تخصصی دانلود رایگان و آدرس sargarmiroz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com